tisdag 13 december 2011

Bloggjulfest

I


Igår kväll hade jag äran att få besök av ett glatt gäng bloggvänner. Vi firade den årliga julfesten med mycket godsaker och många goda skratt. Här har Maria gjort en bra beskrivning över kvällen med bloggdamerna, samt delat med sig av flera bilder från vårt hem. Bilderna ovan fotades innan gästerna kom, med sparsamt naturljus. Tyvärr lyckades jag inte få några bra bilder från träffen, så ni får hålla tillgodo med en mindre bra, med mest ryggtavlor att beskåda.
  Tack tjejer för en mycket trevlig kväll!


6 kommentarer:

matilda sa...

måst bara säga att ni har ett så fint, varmt och mysigt hem :)

Anonym sa...

Tusen tack för igår! Ert hem är underbart!

klipposfia sa...

tusen tack själv! skratt förlänger livet, vi lever en stund till nu:)och jag är förundrad över ert hem! mycket jobb finns bakom det, och sakta men säkert ror ni det i hamn:)

Lundagård sa...

Tack för den fina julfesten! Ni har ett underbart hem!
Ifall du hittar en rund silverknapp får du gärna spara den för en knapp fattades sen på kvällen i min klänning men den kan ju ha trillat var som helst förstås, men om du hittar så... :-)

Lantliga drömmar sa...

Tusen tack själv!! Så underbart kul att träffas, och ert hem... ÅÅÅÅÅÅH, så häääärligt!!! :)
Jag fick lite bygglust tillbaka, så det tackar jag för också! ;)

grinden på glänt sa...

Tusen tack själv! Jag for hem mätt på skratt, glädje över att få umgås med likasinnade och inspiration till att fortsätta fräscha upp här hemma. :)