fredag 18 januari 2013

På gång i köket

  Nu har det varit mer än lovligt med stillestånd här på bloggen ett bra tag. När man för det mesta är borta under de ljusa timmarna vill det inte riktigt bli av med någon fotografering överhuvudtaget. Nu går vi dock varje dag mot ljusare tider så vi ska hoppas att jag rycker upp mig här de kommande månaderna.
På byggfronten är vi i slutskedet av projekt köksinredning. Jag har äntligen fått mina köksluckor, bara hyllorna invändigt samt knoppar och handtag som saknas. Som jag säkert nämnt tidigare så gav jag med mig och lät maken fixa även luckorna, därav den långa leveranstiden.

 Beslagen kommer från Lundagård.
Med andra ord får jag snart flytta in i mina köksskåp. Ska bli skönt att få alla pytsor och köksattiraljer på rätt plats. Det borde jag väl fira med något gott, kanske?

4 kommentarer:

Ingelill sa...

Absolut! Firas ska det. Skönt med skåpdörrar, då behöver ingen fundera om gubben "glömt" att tömma roskis:)

Lundagård sa...

Å så snyggt det ser ut!
Vad är bättre än hemgjorda luckor, värt att vänta på!

Lantliga drömmar sa...

Aah, ser snyggt ut! Och jag håller helt med Aja, luckorna är nog värda att vänta på! :) Finns inget finare än äkta hemgjort! Dåuli e ni!

Anonym sa...

Wow, sätt gärna ut mer bilder på köket när det är klart!! Beundrar ert tålamod och er kreativitet..