måndag 15 december 2008

Fööödelsedaaá

Taatamttadaa...Nu har jag äntligen fått min efterlängtade kamera! Födelsedagar är kanske inte så dumma i alla fall, även om jag gärna kunde hoppa över vartannat år nuförtiden. Har knappt lärt mig att hitta avtryckaren på kameran ännu, så tyvärr kan jag inte bjuda på några proffsiga bilder än, men kanske jag lär mig finesserna så småningom.


Lite smakprov kan jag väl ändå bjuda på och vad annat skall man fota i dessa tider om inte ljust brinnande ljus. Eller å andra sidan finns det väl massor att fota i dessa tider om man bara tog sig tid att se sig omkring.

Eftersom jag troligtvis kommer att "stormjobba" ända fram till julen och således inte har tid för bloggande så får jag väl passa på att önska er alla en

Fridfull Jul!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Försenat grattis på födelsedagen! :-) Nu är jag väääldigt nyfiken på kameran, måste inspektera småningom! :-)

Lantliga drömmar sa...

Grattis grattis på födelsedagen!!
Vad har du fått för en kamera?
Fina bilder har du tagit med den åtminstone! :-)

En härlig och fridfull jul till er också, om vi hörs innan dess!

Lantliga drömmar sa...

om vi INTE hörs innan dess ska det stå! Är så slarvig och har så bråttom :-)

Lantliga drömmar sa...

Ah, vet inte så mycket om Sony, men den är säkert bra!
Själv har jag en Canon EOS 300D. Har varit nöjd med den, men nu har det kommit en massa damm mellan objektivet och själva kameran, så det blir fullt med prickar och grejs på alla foton... Så irriterande!
Borde skicka den på service, men runt 200 euro extra har jag inte till det just nu...!

sabina sa...

Vilken fin present! God jul till dig med!!

Lyckolotten sa...

*snokar runt lite på din blog* Och grattis i efterefterskott! (och näe, jag stammar inte) :)