måndag 29 december 2008

Bread&Harmoni

Nu har jag äntligen fått min brödlåda! Tack vare min snälla svägerska som gjorde sig besväret att köpa en åt mig på Mique i Umeå och ta hem den åt mig. Det fick bli min födelsedagspresent för pengarna jag fick av svärmor.

Sen måste jag ju oxå påminna er om den fina skylten jag vann på julmyskvällen hos Inrednigstankar. Tänk att jag hade sån tur för en gångs skull!

Harmoni... det är ngt vi alla behöver uppleva då och då för att orka med vardagsstressen.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Härlig burk och härlig skylt!
Jag har ju lyckan att äga en skylt också:)
GOTT NYTT ÅR!

Maria sa...

Tur...inte hade du tur, du var helt enkelt den smartaste av oss alla (förutom jag då som hade full pott, Ha haa......) så du var helt klart värdig den lilla vinsten ;o)

Brödlådan är verkligen fin!!

Och TACK för utmärkelsen!! Roligt att du gillar min blogg! brukar vara dålig på att ge utmärkelser vidare det brukar alltid rinna ut i sanden.........har så många favoritbloggar :O)

Backstitch sa...

Superfin brödlåda synd att en sådan är alltför liten i vår stora ?! familj annars skulle vi nog skaffa en sådan tror jag. Skylten var vackert shabby chic
Kram Moster

Lantliga drömmar sa...

Brödlådan är så fin, och skylten är underbar! Grattis till dig, du var smartast av oss alla! :)

Tack för utmärkelsen! :)
Tyvärr måste jag nog säga att jag bestämt mig för att inte ge awarder vidare längre, men jag tackar som ödmjukast! :) Det gläder mitt hjärta att du tänkt på mig! ;)

Ett riktigt Gott Nytt År till dig och gubben!

Lyckolotten sa...

:) Det var fina grejjer, och skylten vann du ju för att du var så klok, när vissa andra INTE kunde tänka logiskt. :D Men att ingen ännu gått på "ragatan" håller jag fast vid!

GOTT NYTT ÅR!!!! //L8

sabina sa...

Gott nytt år!

Vackrare vardag sa...

Gott nytt år!

Och grattis i efterskott får man också säga! Har haft lite bloggledigt de senaste veckorna och inte hunnit kika in hos er andra och se vad som hänt. Hoppas du hade en fin födelsedag! Lådan är jättefin och skylten likaså. Förstod att ni hade en mysig kväll. Önskar jag kunde ha varit med...

Ha det bra!

Hilde Heimdal sa...

så flott skilt :))))