fredag 2 januari 2009

God fortsättning!

Ska väl oxå sådär officiellt önska er en God fortsättning på det nya året! Hoppas ni alla hade en bättre start än mig, jag inledde nämligen det nya året till sängs med magafari och feber. Tycks vara en relativt lindrig men långdragen variant (om nu magafari överhuvudtaget kan benämnas lindrigt) , men så småningom börjar jag väl vara på benen. Så nu är det bara att ta nya tag och hoppas på att fortsättningen blir bättre.

Har fått nog av att bara sitta inomhus så idag tog jag mig en promenad i min hemby samt fotade lite på föräldrarnas gårdsplan, på gott avstånd från allt vad människor heter (för att inte låta dem drabbas av samma elände). Det blev lite kallt om fingrarna så resultatet blev inte så mycket att hurra för, men en skön promenad fick jag i alla fall.

Det jag med dessa rader försökt säga (även om det blev lite utsvävningar) är ett riktigt

GOTT NYTT ÅR till er alla! :-)

3 kommentarer:

Lyckolotten sa...

fina vinterbilder du tagit.. Ucsh, halva släkten har oxå hft magafari i mellandagarna, och på jobbet svämmar det in folk med de goosiga bobborna! URK! :) Men i och för sig kanske det vore ett bra sätt att bryta detta helt galna chokladsug som har lämnat efter julen.
Hoppas du mår bättre, god fortsättning på det nya året!!

Maria sa...

God fortsättning till dej med....snygga bilder, vackert med snö!!!

Lantliga drömmar sa...

God fortsättning på året!
Usch, ingen rolig början att börja med magafari :( Blä! Hoppas verkligen att resten av året blir bättre!

Fina, härliga bilder!