lördag 10 januari 2009

Trevlig helg!

Nu har även jag kommit mig för att ta hem tulpaner till helgen. Brukar bli så att jag sällan köper hem blommor åt mig trots att man kunde tro att det skulle vara tvärtom när jag har tillgång till det varje dag. Men som sagt... istället blir det aldrig av, jag får ju ändå njuta av blommorna på jobbet. Men vad går upp mot en bukett knarrande tulpaner? Vitt är ju förstås absolut finast, men nu blev det färglatt denna gång.



De matchar ju i alla fall mina inte alltför vackra köksgardiner.

Trevlig helg till er alla! Hoppas att även ni har något vackert att njuta av i helgen!

1 kommentar:

Lantliga drömmar sa...

Ljuvliga tulpaner!
Jag längtar så efter att få ta in våren nu! Vintern är härlig, men nog är det skönt att ändå få in lite vår i hemmet och bara drömma sig bort och längta efter varmare tider... :)