måndag 1 september 2008

Bloggtest

Hej!

Nu har jag tagit klivet ut i bloggvärlden. Spännande! Som rubriken på inlägget berättar så är denna blogg bara ett test till att börja med. Jag är nämligen inte riktigt rätt typ för att blogga; jag är varken skribent eller fotograf, så ha inga förväntningar på denna blogg. Dessutom är jag väldigt lat med uppdateringar så ett inlägg per månad är kanske det mesta jag kan prestera. Jag har inget intresse av att tillbringa mer tid framför datorn än jag redan gör, så om jag blir allför beroende så slutar jag. Men... kanske det är värt ett försök?!

2 kommentarer:

Lantliga drömmar sa...

Hej!

Det här kommer att bli kanon! :-)
Du har ju t.o.m. fått in en bild där uppe, det har inte jag fått att funka ens fast jag hållit på i några år... :-) *blååst*

Ojoj, ser genast att det här blir en ny favorit-blogg! Sätt igång att skriva och fota nu! ;-)

...å sama på dialekt... :-)

Mamsell Lufolk sa...

Bilden där uppe blev int så bra, så du behöver int känna dig blåst. Det bara klippte ett hörn av fotot som ja ville sätta in, men sist å slutligen kom ja fram till att det kanske ändå passar, även om halva fotot int syns..