lördag 4 oktober 2008

Helg, sköna helg..

Äntligen helg! Alltid lika skönt att ta emot helgen när arbetsveckan är slut. Denna helg ska jag bara slappa och ta det lugnt. Inledde dagen med ett besök hos frissan för att sedan skynda till jobbet och nu när arbetsdagen är slut landar jag vid datorn för att pusta ut och få lite inspiration från era fina bloggar.

Jag lovade att visa underdelen till skåpet senare, men nu var jag så dum så jag inte orkade ta ngt foto av det förrän jag plockade sönder det. Så nu ser det ut såhär:


Det är alltså sönderplockat i minsta detalj och delarna har blivit skurade var för sig. Sen får jag bara vänta och se vad som ska hända med det i fortsättningen, när snickaren tar vid.


Önskar er alla en trevlig helg med foton från mina helgrosor. Fördelen med att jobba på blomsterhandel... :-)

Dessa vackra rosor heter Emily, och doftar underbart! Tyvärr har jag blivit så yrkesskadad att jag inte längre tycker att rosorna är finast som utslagna. Utslagna rosor betyder för mig skräp som inte längre går att sälja. Allra vackrast tycker jag att de är när de är nyskördade och knoppiga!

1 kommentar:

Lantliga drömmar sa...

Vilka härliga ros-bilder! Mmm, jag kan nästan föreställa mig doften... :-)
Nedre delen av skåpet ser ju helt bra ut ;-) Tror dock att det kommer att bli ännu bättre ihopbyggt :-D